IT Servicedeskmedewerker

Functieomschrijving

Ben jij op de hoogte van alle ins en outs op ICT-gebied? Lijkt het je leuk om te werken bij een bedrijf dat actief is in de voedingsbranche? En zoek je een veelzijdige en afwisselende baan met ruimte voor zelfstandigheid, verantwoordelijkheidsgevoel, energie, doorzettingsvermogen en humor? Dan zijn wij bij Bieze Food Group in Nijkerk op zoek naar jou!

Wat ga je doen als onze IT-servicedeskmedewerker?

Als onze IT-servicedeskmedewerker weet je één ding zeker: je hoeft je op de Servicedesk geen moment te vervelen. Samen met je collega’s ben jij verantwoordelijk voor het aannemen en in behandeling nemen van IT-gerelateerde meldingen. Dagelijks verwerk je de meest uiteenlopende IT-vragen vanuit onze divisies in Nederland, België en Frankrijk. Je installeert en beheert nieuwe en aanwezige hardware, zoals vaste en mobiele telefoons, laptops en pc’s, en industriële apparatuur zoals schermen, labelprinters en scanners.


Voor de meeste IT-kwesties heb jij een pasklare oplossing. Er zijn tenslotte maar weinig IT-problemen die je niet al eens voorbij hebt zien komen. En kom je ergens niet helemaal uit, dan maak je een ticket aan en zoek je het tot op de bodem uit, of bespreek je het met je collega’s. Samen weten jullie immers meer dan alleen. Naast het voorkomen en oplossen van IT-gerelateerde problemen en storingen bedenk je oplossingen voor terugkerende vragen. Zo profiteren ook je (toekomstige) IT-collega’s van de opgedane kennis. Deelnemen aan diverse projecten is trouwens dé manier om te laten zien wat je nog meer in huis hebt.

Herken je jezelf in deze omschrijving en lijkt dit je de perfecte baan voor jou? Reageer dan snel. Wij zetten de (virtuele) koffie alvast klaar voor ons kennismakingsgesprek!


Over Bieze Food Group

Bieze Food Group (BFG) is een groep van samenwerkende bedrijven binnen de foodbranche met elk zijn eigen specialiteit en een gedeelde passie voor voeding. Onze organisatie staat bekend als een dynamisch, no-nonsense familiebedrijf met een platte structuur. We geven onze mensen veel vrijheid om te bewegen en zelf initiatieven te nemen. Ook oog voor kwaliteit, samenwerking en openstaan voor verandering en vernieuwing vinden wij belangrijk.

Functievereisten

Wat verwachten we van jou als onze IT-servicedeskmedewerker?

  • Je werkt en denkt op mbo-niveau.
  • Je hebt een afgeronde ICT-gerelateerde opleiding op mbo-niveau 3 of 4.
  • Je beschikt over minimaal twee jaar relevante werkervaring.
  • Kennis van een of meer van deze systemen is een pre: (Azure) Active Directory, Exchange, iOS devices, Windows Server, VMware, Windows 10, Microsoft Office 365.
  • De Nederlandse en Engelse taal beheers je uitstekend.
  • Je wilt je graag verder ontwikkelen binnen het IT-vakgebied.
  • Je bent klantgericht en detailgericht en kunt goed procesmatig werken.
  • Mensen kennen jou als iemand die goed op de hoogte is van de ins en outs en updates van IT.


Wat mag jij van ons verwachten?

  • Een uitdagende baan bij een dynamisch en informeel familiebedrijf met een platte organisatiestructuur.
  • Samenwerken met een team van enthousiaste collega’s in een prettige en open werksfeer.
  • Volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling, zoals de kans om op onze kosten (extra) vakgerelateerde certificaten te behalen.
  • Een marktconform salaris.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden, zoals leuke extra’s op gezond en vitaal gebied.


Meer informatie of direct solliciteren?

Neem voor meer informatie over deze vacature en andere mogelijkheden contact met ons op via +31 (0)33-247 71 00. Ben je zelf (momenteel) niet geïnteresseerd, maar ken je dé persoon voor deze baan? Deel dan de vacature!