Allround Administratief Medewerker

Functieomschrijving

Houd je van cijfers en ben je een kei met Excel? Werk je graag in een enthousiast en hardwerkend team dat onderdeel is van een echt familiebedrijf? En ben je klaar voor een tweede of derde stap in je financiële carrière, waarbij je meedenkt over professionalisering van de afdeling? Dan zijn wij op zoek naar jou!

WAT GA JE DOEN ALS ONZE ALLROUNDADMINISTRATIEF MEDEWERKER?

Als onze Allround Administratief Medewerker ben je samen met je collega’s verantwoordelijk voor de gehele financiële administratie van Menken van den Assem. De administratie bestaat uit drie entiteiten die per maand geconsolideerd moeten worden. Je houdt je bezig met de totale financiële en grootboekadministratie. Hieronder verstaan wij de kas, bank, giroboekingen, debiteuren- en crediteurenadministratie, materiële vaste activa en de maand-, kwartaal- en jaarafsluitingen van de diverse bedrijfsonderdelen, met de daarbij behorende controles. Je werkt aan (nieuw op te zetten) rapportages en verzorgt alle voorkomende aangiftes, waaronder fiscale aangiftes zoals btw en aangiftes voor het CBS.

Naast deze uitvoerende rol help je het Hoofd Administratie met onder andere de planning- en controlcyclus (P&C), de internationalisering en digitalisering van de administratie en het optimaliseren, verder implementeren en verbeteren van ons ERP-systeem (Dynamics NAV). Je rapporteert aan ons Hoofd Administratie.

Wij zoeken een collega die deze uitdaging ziet als een tweede of derde stap in zijn of haar carrière en een sparringpartner kan zijn voor de afdeling. Onze organisatie heeft iemand nodig die graag een bijdrage levert aan de professionaliseringsslag van de financiële administratie en ons ERP-systeem. Iemand die niet verwacht in een geoliede machine terecht te komen, graag de handen uit de mouwen steekt en meebeweegt met onze groeiende organisatie. We willen zoveel mogelijk papierloos gaan werken en er liggen genoeg mogelijkheden tot ontplooiing, waarbij jij medeverantwoordelijk bent voor het cijfermatig inzicht in hoe we ervoor staan.

WAT MAG JIJ VAN ONS VERWACHTEN?

  • Een leuke baan bij een no-nonsense familiebedrijf waar je veel kunt leren.
  • Samenwerken met een topteam in een prettige en informele werksfeer.
  • Volop ruimte voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Uitstekende primaire en secundaire arbeidsvoorwaarden.
  • Een maandelijkse proeverij waar je je vingers bij mag aflikken!
  • Een passend salaris met een pensioenregeling.

OVER MENKEN VAN DEN ASSEM

Menken van den Assem is in de foodindustrie een gevestigde naam. We zijn een sterk groeiend familiebedrijf in Den Haag, in 1991 opgericht door twee zwagers en tegenwoordig zelfstandig onderdeel van Bieze Food Group. Onze kwaliteit is het bedenken, ontwikkelen, verpakken en leveren van verse foodconcepten voor supermarkten en hun toeleveranciers. We werken met zuivel-, vlees- en visdelicatessen, noten, zuidvruchten, sauzen en dressings. Onze bedrijfscultuur is informeel en open, en onze medewerkers delen een passie voor food, flexibiliteit en integriteit.

Functievereisten

WAT VERWACHTEN WE VAN JOU ALS ONZE ALLROUND ADMINISTRATIEF MEDEWERKER?

  • Je werkt en denkt op hbo-niveau en beschikt over een afgeronde financiële opleiding.
  • Je hebt 3 tot 5 jaar relevante werkervaring, liefst in een sterk commercieel georiënteerd bedrijf.
  • Je hebt uitstekende kennis van MS Office, voornamelijk Excel. Ervaring met Dynamics NAV is een pre.
  • Je beheerst de Nederlandse en Engelse taal goed in woord en geschrift.
  • Je hebt een uitstekend cijfermatig inzicht en werkt gestructureerd en nauwkeurig.
  • Mensen kennen jou als een zelfstandige, ondernemende zelfstarter die houdt van aanpakken.

MEER INFORMATIE OF DIRECT SOLLICITEREN?

Neem voor meer informatie over deze vacature en andere mogelijkheden contact met ons op via +31 (0)70-301 27 50. Ben je zelf (momenteel) niet geïnteresseerd, maar ken je dé persoon voor deze baan? Deel dan de vacature